Η ΑΤΛΑΣ ΕΝΩΜΕΝΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ Α.Ε. στα πλαίσια της οργάνωσης του τρόπου λειτουργίας της έχει θεσπίσει μια πολιτική ποιότητας όπως αυτή εκφράζεται από τον Γενικό Διευθυντή στο Εγχειρίδιο Διαχείρισης Ποιότητας σε σχέση με:

- 01. Την εικόνα της εταιρείας και την φήμη της στην αγορά,
- 02. Την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών,
- 03. Την βελτιστοποίηση / αναβάθμιση / εξέλιξη των υπηρεσιών,
- 04. Επίτευξη των στόχων ποιότητας όπως έχουν τεθεί.

Η Πολιτική Ποιότητας βασίζεται στην επίτευξη καθορισμένων στόχων ποιότητας, οι οποίοι είναι:
- 01. Πλήρης εφαρμογή και συνεχής βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001:2008
- 02. Συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να εξασφαλίζεται ένα υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και όλοι να γνωρίζουν ότι αφορά στην ποιότητα της ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
- 03. Πλήρης συμμόρφωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στις απαιτήσεις του πελάτη.
- 04. Πλήρης συμμόρφωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στις νομοθετικές διατάξεις.
- 05. Σεβασμός στο περιβάλλον και στην ιδιοκτησία του πελάτη.
- 06. Αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.